Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Baza wiedzy

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-03-17, 11:58

Panowie jesli przerabiam swoj dyfer fabryczny z suczyska na 4.44 to lepiej zebym zakupil wszystkie wymienione przez Piotrulca lozyska i uszczelki?
nie jest to duzy koszt wiec jesli lepiej zlozyc na nowym to tak zrobie :)
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez Piotrulec » 2014-03-17, 12:48

seba84 napisał(a):Panowie jesli przerabiam swoj dyfer fabryczny z suczyska na 4.44 to lepiej zebym zakupil wszystkie wymienione przez Piotrulca lozyska i uszczelki?
nie jest to duzy koszt wiec jesli lepiej zlozyc na nowym to tak zrobie :)

na pewno nie zaszkodzi wymienić.

czy moderatorzy mogą zrobić w końcu porządek z tym tematem, czy mamy zrobić ankietę Marbas na moderatora :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Piotrulec
 
 
Posty: 2484
Dołączył(a): 2008-07-28, 23:06
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez MArbas01 » 2014-03-17, 13:15

Piotrulec napisał(a):
seba84 napisał(a):Panowie jesli przerabiam swoj dyfer fabryczny z suczyska na 4.44 to lepiej zebym zakupil wszystkie wymienione przez Piotrulca lozyska i uszczelki?
nie jest to duzy koszt wiec jesli lepiej zlozyc na nowym to tak zrobie :)

na pewno nie zaszkodzi wymienić.

czy moderatorzy mogą zrobić w końcu porządek z tym tematem, czy mamy zrobić ankietę Marbas na moderatora :P


masz u mnie flaszkę :D
teraz mam duuuuuuuużo wolnego czasu więc mógłbym uporządkować ten bajzel a żadnej samowolki na pewno by nie było jak to bywało do tej pory ;)
Avatar użytkownika
MArbas01
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 4734
Dołączył(a): 2008-07-30, 22:47

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez Rogal » 2014-03-17, 13:44

myśle że taka ankieta nie była by zła !!

zrobić ją tylko dla klubowiczy ... i niech ogół wybierze

Co jak co ... wierze że marbas by się spisał wyśmienicie !!


sorry za OT ... ale jak temat ma być posprzątany (kiedyś) to w sumie chyba można ;D
Jeżeli widzisz ten post to masz szczęście bo pewnie zaraz zostanie skasowany!
Ten post to spam i NIE został wysłany zgodnie z żadną Ustawą tylko wbrew woli autora który nie ponosi żadnej odpowiedzialności za publikowaną treść.
Obrazek
Avatar użytkownika
Rogal
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 3466
Dołączył(a): 2007-01-18, 23:05
Lokalizacja: Mielec / Kraków
Rocznik S2000: 2006
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez skuri » 2014-03-26, 10:52

Rewelacyjny opis. Szkoda że tak późno, ja walczyłem z dyfrem, oj walczyłem ;) Dodałbym jeszcze do zestawu:
- 41271PCZ003-tuleja dystansowa-warto wymienić.
Avatar użytkownika
skuri
 
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2013-08-21, 10:43
Rocznik S2000: 2001
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-04-07, 10:45

probuje jeszcze na ostatnia chwile ogarnac ten uszczelniacz i w poznanskim sklepie du**...po tej symbolice oni nie potrafia dojsc pomimo ze google wyszukuje, podalem im wymiary 40x64x10/16 i niby maja ale nie jest to zimering dwustronny tak jak mowil Piotrulec ;/ jesli ktos z was kupowal to juz w jakims sklepie i ma pewnosc ze kupil dobry niech poda adres/tel moze zamowie telefonicznie, tak jak lozyska z astrika :) robie to w raze gdyby okazalo sie ze jednak checker stwierdzi iz lozysko jest do wymiany...
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez skuri » 2014-04-22, 19:41

seba84 napisał(a):probuje jeszcze na ostatnia chwile ogarnac ten uszczelniacz i w poznanskim sklepie du**...po tej symbolice oni nie potrafia dojsc pomimo ze google wyszukuje, podalem im wymiary 40x64x10/16 i niby maja ale nie jest to zimering dwustronny tak jak mowil Piotrulec ;/ jesli ktos z was kupowal to juz w jakims sklepie i ma pewnosc ze kupil dobry niech poda adres/tel moze zamowie telefonicznie, tak jak lozyska z astrika :) robie to w raze gdyby okazalo sie ze jednak checker stwierdzi iz lozysko jest do wymiany...



Kup OEM'y i nie kombinuj. Nie dopasujesz dokładnie i spier....Ci cały olej przez zimmeringi. Jak ja ściągnąłem dyfer to miałem aż pół szklanki oleju w środku ;D Ja wymieniłem profilaktycznie oba łożyska, chyba warto.
Avatar użytkownika
skuri
 
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2013-08-21, 10:43
Rocznik S2000: 2001
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-04-24, 17:18

teraz juz za pozno...a ten nr seryjny podany tutaj odnosi sie do lozysk oem? ja nie oszczedzam na takich rzeczach tylko myslalem ze to kosmos koszt...
btw miedzy 80 a 65 kmh slysze lekkie buczenie dochodzace z tylu jak suka zwalnia sobie np na 6 biegu i zastanawiam sie czy to owe nie wymienione drugie lozysko podtrzymujace walek? czy dyfer halasuje w kazdym zakresie?
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez Tomac » 2014-04-24, 17:25

seba84 napisał(a):btw miedzy 80 a 65 kmh slysze lekkie buczenie dochodzace z tylu jak suka zwalnia sobie np na 6 biegu i zastanawiam sie czy to owe nie wymienione drugie lozysko podtrzymujace walek? czy dyfer halasuje w kazdym zakresie?


Teoretycznie powinien hałasować w przedziale między 3000/4000 obr/min. To podobno norma.. podobno.. jednak mój chodzi cicho...
Obrazek
Avatar użytkownika
Tomac
 
 
Posty: 1144
Dołączył(a): 2012-02-26, 16:50
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez Piotrulec » 2014-04-24, 19:58

nie wymagaj zbyt wiele masz używane przełożenie
Obrazek
Avatar użytkownika
Piotrulec
 
 
Posty: 2484
Dołączył(a): 2008-07-28, 23:06
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-04-24, 20:04

nie wymagam, pytalem tylko czy mam sie bac ;D tak wszystko jest ok!
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-05-04, 15:44

czy ten emulator predkosci SPEEDOHEALER MODEL SH-V4 mozna dostac w PL czy trzeba sciagac z zagranicy? trzeba to zalozyc bo suka z licznika zaczela mi duzo mniej palic hahaha ;D
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez michu358 » 2014-05-06, 05:42

http://www.4ride.pl/kalibrator-predkosc ... honda.html
I pytanko ;) Ile trzeba wlac oleju do suchego dyfra?gdzies bylo ale odszukac nie moge
Avatar użytkownika
michu358
Klubowicz 2k rpm
 
 
Posty: 254
Dołączył(a): 2012-03-31, 22:22
Lokalizacja: Markowice
Rocznik S2000: 2002
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez K_iju » 2014-05-06, 15:09

do dyfra wlewa się jak jest podwieszony i zacznie się z górnego korka wylewać,wtedy jest na full.
Avatar użytkownika
K_iju
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 2212
Dołączył(a): 2009-04-21, 17:22
Lokalizacja: Ostrołęka
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-05-06, 16:28

michu358 napisał(a):http://www.4ride.pl/kalibrator-predkosc ... honda.html
I pytanko ;) Ile trzeba wlac oleju do suchego dyfra?gdzies bylo ale odszukac nie moge

pieknie, jeszcze pytanie ktory z nich kupic? byle ktory do Hondy?
i jaka wartosc wprowadzic w kalibratorze dla ap2 i przelozenia 4.44
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez K_iju » 2014-05-06, 16:34

jedź wedle nawigacji 100km/h i odejmij od 100 to ile pokazuje licznik = tyle procent wpisz w kalibrator.
Avatar użytkownika
K_iju
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 2212
Dołączył(a): 2009-04-21, 17:22
Lokalizacja: Ostrołęka
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez pablojhm » 2014-05-06, 17:17

michu358 napisał(a):http://www.4ride.pl/kalibrator-predkosc ... honda.html
I pytanko ;) Ile trzeba wlac oleju do suchego dyfra?gdzies bylo ale odszukac nie moge


Według manuala 770 ml
TEAM JHM

JHM Sport&Service
http://www.jhm.com.pl
pablojhm
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 523
Dołączył(a): 2010-05-31, 17:28
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez seba84 » 2014-05-06, 23:18

K_iju napisał(a):jedź wedle nawigacji 100km/h i odejmij od 100 to ile pokazuje licznik = tyle procent wpisz w kalibrator.

podziekowal :D
BMW Z4 35is 407km 575nm-DREAM BIG :D
Avatar użytkownika
seba84
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 965
Dołączył(a): 2012-02-10, 21:51
Lokalizacja: Poznań
Rocznik S2000: 2005
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez AlexGdynia » 2016-10-01, 02:21

AlexGdynia
 
 
Posty: 91
Dołączył(a): 2014-04-11, 08:55
Rocznik S2000: 2001

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez K_iju » 2016-10-01, 08:10

od tego linka się zaczęło właśnie przerabiać kilka lat temu w Polsce, wisi gdzieś na forum już.
Avatar użytkownika
K_iju
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 2212
Dołączył(a): 2009-04-21, 17:22
Lokalizacja: Ostrołęka
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez maniollo » 2018-04-10, 17:14

dzień doberek:)
czy moge prosic o pomoc osób, które to już przerabiały?
Kupiłem krótkie przełożenie od Kamila i zrobiłem wsyzstko tak jak pisał Piotrulec. I pojawił się problem:
łożysko w wałku od S2000 jest wyzsze niż w tym z Kii. Czy ja mam jakiś zły wałek czy tak sie montuje, nie zwracając uwagi na luz, który powstaje w górnej części łożyska(ok 1/3 wysykości. załączam zdjecie, żeby było to bardziej zrozumiałe:
IMG_0539.jpeg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
maniollo
 
 
Posty: 345
Dołączył(a): 2011-09-02, 11:57
Lokalizacja: Zielona Góra
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez Piotrulec » 2018-04-10, 18:00

Od walka z kia trzeba zdjąć łożysko i kupić nowe takie jak jest w s2000
Nr katalogowy Lozyska podany jest wyżej
Obrazek
Avatar użytkownika
Piotrulec
 
 
Posty: 2484
Dołączył(a): 2008-07-28, 23:06
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Re: Jak zmienić przełożenia dyfra 4,44 / 4,62 / 4,77

Postprzez maniollo » 2018-04-10, 18:58

Wiem, opisałeś to w poście. Ale to łożysko jest zbyt wysokie jak na miejsce do tego przeznaczone w wałku od kii. Gora łożyska ma duże luzy. Czy to nie przeszkadza?
Avatar użytkownika
maniollo
 
 
Posty: 345
Dołączył(a): 2011-09-02, 11:57
Lokalizacja: Zielona Góra
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Poprzednia strona

Powrót do FAQ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron