Strona 1 z 1

VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-12, 21:00
przez carlos
Parę osób z którymi się spotkałem w zeszłym sezonie pytało o wyjazdy na tor. W tym roku rusza nowych puchar skierowany do kierowców Hond: Vtec Cup Poland.

https://vteccup.pl/

Ja zarejestrowałem się jako zawodnik i będę się tam starał jeździć. Pierwsza runda już na początku kwietnia na Torze Łódź - zapraszam ;)

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-13, 09:22
przez Piotrulec
widzę że diesla dopuszczają ;D a ja akurat nie mam co robić w tym sezonie

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-13, 14:31
przez leszek35
dlaczego nie masz co robic?

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-13, 15:33
przez Piotrulec
w WSMP skasowali moja klase, powiedzieli że teraz propagują puchary markowe :D
i hu* wczoraj KIA wycofała się z pucharu picanto ;D ;D ;D ;D bo wpisowe podnieśli o 100%

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-14, 17:01
przez Karol
Piotrulec napisał(a):w WSMP skasowali moja klase, powiedzieli że teraz propagują puchary markowe :D
i hu* wczoraj KIA wycofała się z pucharu picanto ;D ;D ;D ;D bo wpisowe podnieśli o 100%

Człowiek poświęca się aby strwoży jak najlepsze auto, a oni ot tak sobie skreślają klasę - tylko wk***ić się można :evil: - szczególnie że większość to pasjonaci, a nie marketingowe promowanie tego, co niby w salonie można kupić (ale tak, z tego jest kasa, kasa, kasa ;( ). WPP jeszcze istnieje, może tam by dało radę wystartować?
VTEC CUP jest odwrotnie jak w Twoim kopciuchu - auto może być dowolne, ale silnik Hondy musi być.

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-14, 23:22
przez carlos
Piotrulec napisał(a):widzę że diesla dopuszczają ;D a ja akurat nie mam co robić w tym sezonie


Jasne że dopuszczają, myślę że jechał byś w najmocniejszej klasie K-pro.

Karol napisał(a):VTEC CUP jest odwrotnie jak w Twoim kopciuchu - auto może być dowolne, ale silnik Hondy musi być.


Chyba nie doczytałeś regulaminu -> punkt 3.2 KLASY PRO

"Do klasy PRO zaliczamy samochody zmodyfikowane w sposób bardzo zaawansowany, często taki, który nie dopuszcza poruszania się po drogach publicznych.

Klasy PRO dopuszczają pełne spektrum modyfikacji samochodu, w tym wszystko to, co zostało zabronione dla klas STREET.

Klasa PRO dzieli się na trzy podklasy, w których decydującym czynnikiem jest typ silnika (seria):

– D PRO – dla samochodów wyposażonych w silniki D serii (ale także serii L, R, F SOHC a także serii B bez systemu VTEC);

– B PRO – dla samochodów wyposażonych w silniki B serii (ale także serii H);

– K PRO – dla samochodów wyposażonych w silniki K serii (ale także serii J, C, F DOHC np. F20C);



Doładowanie silnika przy pomocy turbosprężarki, kompresora, podtlenku azotu lub kombinacji tych systemów przenosi samochód o klasę wyżej. Przykład: samochód z doładowanym silnikiem D16Z6, wystartuje w klasie B PRO). Doładowane silniki K serii (w tym K20C1, K20C z Hond Civic Type R IX i X generacji) pozostają w klasie K PRO.

Samochody innych producentów, ale wyposażone w silniki Hondy przydzielone zostaną do odpowiedniej klasy STREET jeśli spełniają jej wymagania. Samochody nie spełniające wymagań klasy STREET, zostaną przydzielone do klasy PRO odpowiadającej silnikowi w nich zamontowanemu. W przypadku samochodów typu Ariel Atom, bolidów lub kit carów sprawa zostanie rozpatrzona indywidualnie.

Samochody Hondy z silnikami innych producentów rozpatrzone zostaną indywidualnie.

Dodatkowo, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, zostanie utworzona klasa OPEN, obejmująca wszystkie samochody niebędące samochodami marki Honda. W tej klasie nie wprowadza się dodatkowych podziałów."

Piotrulec Jak nie VCP to zawsze w TAP możesz startować, tam liczy się tylko współczynnik moc/masa :cool:

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-15, 00:59
przez Karol
carlos napisał(a):Chyba nie doczytałeś regulaminu -> punkt 3.2 KLASY PRO
...
Samochody Hondy z silnikami innych producentów rozpatrzone zostaną indywidualnie.

Doczytałem to, tylko jako pesymista :| , tj. jest szansa że rozpatrzą z wynikiem negatywnym. Ale zawsze można powrócić do F serii :)

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-02-15, 16:50
przez Piotrulec
Karol napisał(a):
carlos napisał(a):Chyba nie doczytałeś regulaminu -> punkt 3.2 KLASY PRO
...
Samochody Hondy z silnikami innych producentów rozpatrzone zostaną indywidualnie.

Doczytałem to, tylko jako pesymista :| , tj. jest szansa że rozpatrzą z wynikiem negatywnym. Ale zawsze można powrócić do F serii :)

F już sprzedałem , został tylko układ wydechowy.
Prawda jest taka że TA takim autem to szkoda mi jechać jak mam jeszcze ważna homologację na wszystko.
Już prędzej pojadę CEZ 4 lub 5 rudn :?

Re: VTEC CUP POLAND 2020

PostNapisane: 2020-07-01, 02:51
przez Kuba
Paczka fot z VTEC Cup na Ułężu - 28.06.2020

Na fotach przewija się Carlos i Krystian2

https://drive.google.com/drive/folders/ ... PoTv3bkByI