filtr powietrza

Tematy dotyczące silnika, jego sterowania, wydechu i przeniesienia napędu

filtr powietrza

Postprzez Michael19 » 2008-02-29, 15:11

Czy jest jaka? różnica między filtrem powietrza wersji przed liftem i po lifcie wersja silnik 2.0 ?
Jutro mam odebrać filtr ze sklepu ale maj? tylko do wersji do 1999-03 a ja nie mam starego do porównania ?

:)
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-02-29, 15:55

No nie wyrobie :( jutro miałem odebrać auto a okazało się że pompa powietrza jest walnięta (zacina się) czy można co? takiego naprawić ... albo kto? posiada używkę ?
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-02-29, 16:53

to jest jakie? doładowanie powietrza ale też dokładnie nie wiem : (zaznaczona w prostok?cie)


Obrazek
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez Wiseguy » 2008-02-29, 19:30

To działa przez jakie? 30sek na zimnym silniku, ale samochód spokojnie odpala bez tego, te urz?dzenie ma na celu zwiekszenie ilo?ci powietrza przez co ma szybciej nagrzewać się katalizator by samochód "nie smrodził".
-Snoop, podoba Ci się AP2 ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Wiseguy
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 2641
Dołączył(a): 2007-07-14, 19:10
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik S2000: 1999
Wersja: AP1

Postprzez Element » 2008-02-29, 19:41

Michal zadzwon do mnie pewnie jestem w stanie Ci pomoc
Avatar użytkownika
Element
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1309
Dołączył(a): 2007-10-01, 07:34
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jubikej » 2008-02-29, 20:14

tak jak pisze Wise, na zimnym silniku wlacza sie - dzieki temu nagrzewa sie szybciej katalizator - bo spalaja sie niespalone resztaki mieszanki w kolektorze wydechowym

slychac ja po wlaczeniu auta - syczy a pozniej cyka i sie wylacza :)
ex S2000 Obrazek
2013 RDX Obrazek
Avatar użytkownika
jubikej
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 4002
Dołączył(a): 2009-10-30, 13:28
Lokalizacja: Gdynia
Rocznik S2000: 2001
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-03-04, 16:59

Hej
Wczoraj odebrałem auto , niestety cały czas jest ten bł?d (nie znam numeru kodu) ale rozmawiałem z go?ciem który sprawdzał i jest to "za słabe zasilanie na pompie powietrza" (sama pompa działa ) , kazałem chłopakom j? wyci?gn?ć przeczy?cić styki , lecz niestety problem nadal występuje i nie wiem gdzie , może macie jakie? sugestie ????
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-03-17, 21:05

Dzisiaj byłem we ASO w Bydgoszczy , w sprawie dziwnego zachowania pompy powietrza (zmiany napięcia) ..
Podobno kto? wczesniej założył tam za duży bezpiecznik i jest uszkodzony ECU sterowania silnika (silnik działa bez problemów) :( i jaka? kostka tam gdzie jest bezpiecznik przy pompie powietrzoa Dla mnie działa wszystko ok (tylko kontrolka silnika się pali .....
Co robić........Czy da się naprawić ECU silnika ???
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-03-19, 08:37

Pompa jest jest ok , ale znalazłem dobrego elektromechanika i sprawdzi cał? instalacje do tej pompy powietrza , bo twierdzi ze to niemożliwe iż ECU padł jak wszystko inne działa :(
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez GS MIKE » 2008-04-03, 11:48

Michael19, jak byłe? w aso to powiedz jaki numer błędu ci wybiło ?
Avatar użytkownika
GS MIKE
 
 
Posty: 6283
Dołączył(a): 2007-04-30, 09:50
Lokalizacja: Bielsko Biała
Rocznik S2000: 2002
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-04-03, 13:24

Nie mam pojęcia..... :(
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-04-10, 22:04

Dzisiaj wróciłem z ASO wymienili ECU i wszystko już jest ok. :D
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez GS MIKE » 2008-04-10, 22:07

ale pewnie dalej nie wiesz jaki był numer błędu? pytam poważnie bo też mam bł?d i chciałbym wiedzieć co robić
Avatar użytkownika
GS MIKE
 
 
Posty: 6283
Dołączył(a): 2007-04-30, 09:50
Lokalizacja: Bielsko Biała
Rocznik S2000: 2002
Wersja: AP1

Postprzez Michael19 » 2008-04-11, 06:20

Jasne że tak dostałem stare ECU z powrotem ,dla wiadomo?ci pasowało ECU z roku 2002 model z końcówk? G01 ja miałem orginalne G03 numer błedu był jaki? dziwny jak sprawdzałem było 60 ale nie ma takiego w spisie
Avatar użytkownika
Michael19
Klubowicz 4k rpm
 
 
Posty: 502
Dołączył(a): 2007-11-28, 12:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1

Postprzez GS MIKE » 2008-04-16, 21:20

zdaje się że mam podobne objawy tylko że ja prawdopodobnie ja mam za wysokie napięcie pompa działa ale ale bł?d pozostaje ,kody : 1412 i 1259
Avatar użytkownika
GS MIKE
 
 
Posty: 6283
Dołączył(a): 2007-04-30, 09:50
Lokalizacja: Bielsko Biała
Rocznik S2000: 2002
Wersja: AP1

Re: filtr powietrza

Postprzez joys » 2010-05-29, 21:10

Panowie,
Mnie z kolei wyskakują P1411 i P1412 po wizycie u blacharza... (kur..) przelecialem cała instrukcje do tych błędów bo dostałem od znajomego w ASO i pompa na krotko działa. tyle ze po podlaczeniu i skasowaniu bledow tez sie włącza na moment i kolejny raz te same bledy sie pokazuja. Gdyby ktos miał pomysl jak to zrobic to prosze o podpowiedz

Aaa bym zapomniał komputery ASO mowia o bledach nastepujace rzeczy:
P1411 - za niskie napiecie w systemie zasilania pompy
P1412 - za wysokie napiecie w systemie zasilania pompy

Gdyby ktos mial ochote zobaczyc co mowi instrukcja(ASO) rozwiazywania tego typu problemów prosze na pw maila to podesle skany tego co mi tam drukneli
joys
 
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2010-03-17, 14:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: filtr powietrza

Postprzez GS MIKE » 2011-05-07, 22:28

jutro się za to zabieram ,poczytałem na s3ki że to prawdopodobnie źle podpięte wężyki podciścień a nie problem z elektryką
Avatar użytkownika
GS MIKE
 
 
Posty: 6283
Dołączył(a): 2007-04-30, 09:50
Lokalizacja: Bielsko Biała
Rocznik S2000: 2002
Wersja: AP1

Re: filtr powietrza

Postprzez Macedończyk » 2017-08-15, 03:20

Michael19 napisał(a):Czy jest jaka? różnica między filtrem powietrza wersji przed liftem i po lifcie wersja silnik 2.0 ?
Jutro mam odebrać filtr ze sklepu ale maj? tylko do wersji do 1999-03 a ja nie mam starego do porównania ?

:)

Mam podobny dylemat z filtrem powietrza.
Zarówno w ASO, jak i w sklepie z częściami OEM do Hondy powiedziano mi, że jest 1 rodzaj filtra do wszystkich S'ek, więc go zakupiłem. Przy montażu okazało się jednak, że jest inny od brudasa, który wyjąłem z auta i nie pasuje mocowanie (nowy filtr ma bolec, stary miał krzyżyk) poza tym cały filtr jest za duży żeby zamknąć obudowę...
Podpowiedzcie gdzie/jak zamówić pasujący filtr. Dzięki :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Avatar użytkownika
Macedończyk
 
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2017-06-19, 03:30

Re: filtr powietrza

Postprzez hayabusa » 2017-08-15, 08:53

Jarusnet
hayabusa
 
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2015-09-15, 15:53

Re: filtr powietrza

Postprzez Macedończyk » 2017-08-15, 11:06

Chyba znalazłem odpowiedź:
17220-PCX-003 - 1999-2005
17220-PZX-003 - 2006-2009


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Avatar użytkownika
Macedończyk
 
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2017-06-19, 03:30


Powrót do Silnik i napęd

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość