VGS

Zawieszenia, koła, hamulce oraz uklad kierowniczy

VGS

Postprzez Venomgw » 2016-08-08, 22:56

jako ze przez przypadek okazało sie ze kupiłem s2000vgs chciałbym sie dowiedzieć co konkretnie wchodzi w ''skład" tej wersji
ponieważ chciałbym wystawić cały kpl na swapa ( tak wiem ze przekładni angielskiej nie da rady przełozyć do eu)
z tego co do tej ory sie dowiedziałem w vgs mamy:
inna kierownica
specjalna przekładnia kierownicza
inne amortyzatory
grubsze stabilizatory (przód i tył)
inny dyfer
no i chyba inne oprogramowanie komputera

nie wiem jak w tej sytuacji kolumna kierownicza ?? bo coś tam czytałem ze inny wieloklin jest??

czy ktoś mógłby mi potwierdzić te informacie lub ew wyprostować moje błędne informacje?

tak poza konkursem to musze powiedzieć ze straszną lipe odwalili z tym ze nie ma tego w wersji eu. chwile udało mi sie pojezdzić i pokręcic tą kierownicą ehhh........... bajka
Venomgw
 
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2016-07-30, 12:15

Re: VGS

Postprzez majkel4 » 2016-08-09, 09:42

jesteś pewien że to wersja z vgs, czy tylko kierownica z vgs?
bo vgs wychodziło tylko na Japonię.
zmierz średnicę stabow,
ile w miejscu kierownicą obrocisz? normalnie jest 2.4 vgs ma 1.4.
zobacz jeszcze oznaczenie silnika, czy tam nie siedzi f20c
i wklej foto eski ;)

powiem Ci tak, jeśli to vgs z f20c to szkoda to rozbierać!
Obrazek
Avatar użytkownika
majkel4
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1241
Dołączył(a): 2010-12-09, 12:30
Lokalizacja: Opole
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez Venomgw » 2016-08-09, 10:36

100% orginał vgs kierownica ok 1,5 obrotu jezdziłem sprawdzałem dodatkowo przekładnia też vgs bo porównałem ze zwykłą
stabilizatory mają 28mm grubości ( nie wiem ile mają normalne )

silnik f20C ... i tu pytanie czy japońska wersja rózniła sie od wersji eu ??

co do rozbierania niestety samochó bez możliwości rejestracji ;/ a miał tylko urwany wachacz dolny prawy uszkodzoną zwrotnice no i prawy tył błotnika
Venomgw
 
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2016-07-30, 12:15

Re: VGS

Postprzez majkel4 » 2016-08-09, 10:40

tak silnik typowy JDM f20C sie różni od EU ma 250km
czyli miałeś szczęście jestes właścicielem s2000 type-V :)
edit
stabilizatory w eu też maja 28mm
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 2016-08-09, 10:46 przez majkel4, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
majkel4
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1241
Dołączył(a): 2010-12-09, 12:30
Lokalizacja: Opole
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez Piotrulec » 2016-08-09, 10:45

da sie załatwić żeby go w PL zarej. kuźnia mocy z barlinka kiedyś ogarniała temat.
W dobrych czasach ściągałem im auta z UK pakowane na kanapkę ;)
silnik ma większy stopień sprężania i 250KM (minimum 98 oktanów)
staby OEM to 27mm, zmierz swoje
Obrazek
Avatar użytkownika
Piotrulec
 
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 2008-07-28, 23:06
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Re: VGS

Postprzez Venomgw » 2016-08-09, 11:23

no to mi sie upiekło:] staby tak jak pisałem 28mm

czy z tego co wypisałem coś jeszcze ??

np hamulce??
Venomgw
 
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2016-07-30, 12:15

Re: VGS

Postprzez majkel4 » 2016-08-09, 12:04

chyba nie.
ciekawe czym sie amortyzatory różnią, stabilizatory miały byc inne ale eu tez ma 28mm. dyfer ma mocniejszą szpere

Piotrulec bierz VGS'a do DTM'a bo do LHD niema szans tego przełożyć.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Avatar użytkownika
majkel4
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1241
Dołączył(a): 2010-12-09, 12:30
Lokalizacja: Opole
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez Venomgw » 2016-08-09, 12:06

z tego co doczytałem to amory mają inną charakterystyke pracy bo niby całe zawieszenie jest zestrojone pod vgs
Venomgw
 
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2016-07-30, 12:15

Re: VGS

Postprzez majkel4 » 2016-08-09, 12:19

sprowadzales z UK?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Avatar użytkownika
majkel4
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1241
Dołączył(a): 2010-12-09, 12:30
Lokalizacja: Opole
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez leszek35 » 2016-08-09, 12:58

jakby cos to tez mam silnik f20c jdm na sprzedaż :)
leszek35
 
 
Posty: 1196
Dołączył(a): 2010-04-05, 02:00
Rocznik S2000: 2001
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez Venomgw » 2016-08-09, 13:07

tak sprowadziłem z uk
Venomgw
 
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2016-07-30, 12:15

Re: VGS

Postprzez GS MIKE » 2016-08-09, 17:13

leszek35 napisał(a):jakby cos to tez mam silnik f20c jdm na sprzedaż :)

biorę
Avatar użytkownika
GS MIKE
 
 
Posty: 6287
Dołączył(a): 2007-04-30, 09:50
Lokalizacja: Bielsko Biała
Rocznik S2000: 2002
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez majkel4 » 2016-08-09, 17:33

ecu pod f20c to samo?

nikt jeszcze nie potwierdził hamownia czy te jdm motory maja faktycznie te 250KM

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Avatar użytkownika
majkel4
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1241
Dołączył(a): 2010-12-09, 12:30
Lokalizacja: Opole
Rocznik S2000: 2000
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez Venomgw » 2016-08-09, 21:27

No to jak juz odpalę w nowej budzie to sprawdzę przed dalszymi modyfikacjami:)
Venomgw
 
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2016-07-30, 12:15

Re: VGS

Postprzez leszek35 » 2016-08-10, 23:35

GS MIKE napisał(a):
leszek35 napisał(a):jakby cos to tez mam silnik f20c jdm na sprzedaż :)

biorę

Powaznie chcesz go?
leszek35
 
 
Posty: 1196
Dołączył(a): 2010-04-05, 02:00
Rocznik S2000: 2001
Wersja: AP1

Re: VGS

Postprzez Lukas G » 2016-09-25, 10:52

Co do stabów to http://www.s2000.pl/viewtopic.php?f=13&t=1108&p=21342&hilit=+roznice#p21342, ciekawi mnie natomiast temat dyfra, ktoś ma jakieś dokładniejsze info? Jeśli dobrze pamiętam to w serii do suk pakowano torsena T2 którego nie da się spiąć bardziej ale zawsze można wpakować T2R :D
Ktoś coś odnośnie tego dyfra?
Obrazek
-=Lukas G=-
Avatar użytkownika
Lukas G
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 1392
Dołączył(a): 2008-01-06, 18:26
Lokalizacja: Radomsko
Rocznik S2000: 2001
Wersja: AP1


Powrót do Układ jezdny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron