Praca wspomagania

Zawieszenia, koła, hamulce oraz uklad kierowniczy

Praca wspomagania

Postprzez pablito_ip » 2018-02-12, 00:37

Kręcąc kierownicą w lewo jest odczuwalnie ciężej niż kręcąc w prawo.

Zarówno na postoju jak i w trakcie jazdy czuć zdecydowaną różnicę. Do zrobienia jest na pewno zbieżność bo ściąga lekko właśnie w prawo, ponadto jadąc na wprost kiera jest przekrzywiona.

ap1 00

Ps. kiedyś miałem w Ufo Fn2 taki przypadek, że po zmianie maglownicy trzeba było podpiąć HDS by ustawić/skalibrować silnik elektryczny magla :? bo właśnie w którąś stronę (nie pamiętam czy l/p) kierownica skręcała ciężej

Czy ktoś z Was miał taki problem w esce lub spotkał się z tym?
Avatar użytkownika
pablito_ip
 
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2016-05-04, 11:42

Re: Praca wspomagania

Postprzez K_iju » 2018-02-12, 15:02

To wina geometrii. Najczestszy przypadek to parametr wyprzedzenia sworznia zwrotnicy = krzywy dolny wahacz przod.
Avatar użytkownika
K_iju
Klubowicz redliner
 
 
Posty: 2343
Dołączył(a): 2009-04-21, 17:22
Lokalizacja: Ostrołęka
Rocznik S2000: 2004
Wersja: AP1


Powrót do Układ jezdny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron